loading...
پارتی 92، پاتوق تفریح و سرگرمی
بخش آرایش و زیبایی
آهنگ های به روز
                                                                                   
 
تبلیغات
فروش ویژه ساق شلواری توکرکی



ساق شلواری توکرکی کاملا ضخیم مناسب فصل سرما. با رنگ مشکی و کیفیت فوق العاده عالی. مناسب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18500 تومان

تازه ترن تک عکس های عاشقانه در گالری ما
                                                                           
آخرین ارسال های انجمن
پارتی تایم بازدید : 253 شنبه 15 شهریور 1393 نظرات (0)

عزیزا خدایت اگر داد تمکین
برو طوس پابوس شاه سلاطین
بگو با تضرّع به آهنگ شیرین
سلام على آل طه و یاسین
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....


بیا که قبله دل، کعبه رضا اینجاست
بیا که مشرق انوار کبریا اینجاست
بیا به طور تجلی بیا به بزم حضور
بیا که معنی والشمس و والضحی اینجاست
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

محبوب رضاست هر که دل ریش‌تر است
از کعبه صفای این حرم بیشتر است
اینجاست طبیبی که ندارد نوبت
هر دل که شکسته‌تر بود پیشتر است
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

جان پیش تو خواهش نشستن دارد
دل در حرمت شوق شکستن دارد
چون پنجره آفتاب بر پنجره است
هر روز دخیل اشک بستن دارد
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

مهر تو ز لوح دل سپردن نتوان
حاجت برکس به جز تو بردن نتوان
از هجر تو مرگ بهر من آسان‌تر
دل بر کس دیگری سپردن نتوان
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

در کوی رضا سرود جان می‌شنوم
آواز پر فرشتگان می‌شنوم
بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا
لبیک خدا از آن میان می‌شنوم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ميلاد شمس الشموس، خسرو اقليم طوس، شاه انيس النفوس، برشما و خانواده ي گراميتان، تبريک و تهنيت.

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

از خاک تو کسب آبرو کردم من
با عطر ضریح تو وضو کردم من
تا صید کسی نگردد آهوی دلم
مولای غریب، بر تو رو کردم من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ای آستان قدس تو تنها پناه من
بر خاک باد پیش تو روی سیاه من
می‌آید از درون ضریحت شمیم عشق
پیچیده در فضای پر سوز و آه من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ميلاد عالم آل محمد، هشتمين حجت سرمد، نگين درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا (علیه السّلام) مبارک باد.

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

در کوی تو نغمه خدا می‌شنوم
بوی شهدای کربلا می‌شنوم
از پردگیان عرش گرد حرمت
آوای خوش رضا رضا می‌شنوم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

عزم سفر کرده دلم یا رضا
بر تو نظر کرده دلم یا رضا
گشته دلم باز پریشان تو
واله و سرگشته و حیران تو
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ميلاد هشتمين امام، هفتمين قبله و دهمين کشتي نجات، آقا امام رضا (علیه السّلام) بر شما مبارکباد.

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

حسن تو به هر دیده مصور شده باشد
جا دارد اگر مهر منور شده باشد
عیسی نفسی جز تو ندیدم که در طوس
نقش قدمش عافیت ‌آور شده باشد
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ای که بر خاک حریم تو ملائک زده بوس
ز وجود تو شده قلب جهان خطه طوس
هر که آید به گدایی به در خانه تو
نیست ممکن که ز درگاه تو گردد مأیوس
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ميلاد على بن موسى الرضا، مأواى دل‏شكستگان و تكيه‏گاه درماندگان، بر دلدادگان بارگاه و حريمش مبارك باد!

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

باز دلم در هوس روی توست
زائر بی پا و سر کوی توست
باز هوای حرمت در سرم
می زند آتش به دل و پیکرم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

جان فدای حرمت یار خراسانی من
چاره درد و غم و رنج و پریشانی من
می‌رسد نغمه‌ات از سبزترین پنجره‌ها
ای تو آرام دل خسته و طوفانی من
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

بامدادان کز افق بر می‌کشد سر آفتاب
می‌شود از مهر رخسارت منور آفتاب
مهر من تا از تو گیرد رونقی هر بامداد
می‌نهد بر درگهت چون ذره‌ای سر آفتاب
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

حسن تو به وصل آرزومندم کرد
سودای محبت تو در بندم کرد
خاکم به سر، آبرو ندارم اما
همسایگی تو آبرومندم کرد
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

دل را به اسیری غمت آوردم
خاکی است که بهر قدمت آوردم
امروز من این کبوتر وحشی را
ای دوست برای حرمت آوردم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ذکر است تکلم کبوترهایت
قربان تبسم کبوترهایت
ای کاش جوی نوک زده می‌بودم من
در کاسه گندم کبوترهایت
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

گاهی که ز من زمانه بر می‌گردد
یا ناله و گریه بی‌اثر می‌گردد
وز غم دل خسته شعله‌ور می‌گردد
با نام رضا شبم سحر می‌گردد
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

شب است و منادى ندا مى کند
مریدان حق را صدا مى کند
که امشب در رحمت خویش را
خدا بر رخ خلق وا مى کند
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

به نجمه عطا کرده حق آیتى
که حق را ز باطل جدا مى کند
قدم زد على بن موسى به عالم
که عالم بر او اقتدا مى کند
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

تا خدای، خدایی می کند
پور موسی دلربایی می کند
چشم مستش عالمی را کرده مست
با ظهور او طلسم شب شکست
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

خاک کف زائر تو سرمه ی چشم حوریان
ای شه بی قرینه و ملجا جمله بی کسان
کبوتر بام تو ام مولانا ابالحسن
تشنه ی یک جام توام مولانا ابالحسن
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

ای راهب کلیسا دیگر مزن به ناقوس
خاموش کن صدا را نقاره می زند طوس
آیا مسیح ایران کم داده مرده را جان
جانی دوباره بردار با ما بیا به پابوس
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

یک جلوه از نگاه تو اى شمس مشرقین
هر صبح و شام طعنه به شمس و قمر زند
اى گل به روى ماه تو یا ثامن الحجج
ماییم در پناه تو یا ثامن الحجج
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

حجت حى سرمدى دسته گل محمدى
عالم آل احمدى به امر کبریا، رضا
نام تو گشته مشتق از نام على مرتضى
ز آنکه تویى به خلق و خو على مرتضى، رضا
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

برای آنکه وصف تو به گوش عالم برسد
حضرت داود نبی مدح تو را سروده است
یوسف کنعان بنگر، آنکه ستاره سجده کرد
به محضرش ولی نگر به خاک تو فتاده است
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

برای آنکه وصف تو به گوش عالم برسد
حضرت داود نبی مدح تو را سروده است
یوسف کنعان بنگر، آنکه ستاره سجده کرد
به محضرش ولی نگر به خاک تو فتاده است
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

برای دربانی توح نوح پیمبر آمده
بهر حفاظت حرم مالک اشتر آمده
زنسل توست تا ابد محب زهرا و علی
کوری چشم دشمنان آیه ابتر آمده
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

....::::اس ام اس جدید ولادت امام رضا .پارتی 92 ::::....

 

بوسه زدن به قبر تو به نیت تبرک است
چون که زده بوسه به آن مهدی صاحب الزمان
منبر صحن گوهر و ضریح با صفای تو
دل از همه ربوده است، شبیه قم و جمکران
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر مورد پسند شماست؟
    آیا پارتی 92 مورد رضایت شماست ؟
    استاتوس های خنده دار فیس بوک


    به روز شد

    مورد داشتیم

    مورد داشتیم پسره با آرایش رفته بیرون! . . . . . . . . . خواهرش غیرتی شده، زدتش!


    ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ

    ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻗﻴﺎﻓﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﺁﺩﺍﻣﺴﻴﻪ ﻛﻪ ﺷﺘﺮ ﺟﻮﻳﺪﻩ، ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻡ، ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻗﻠﺒﺎﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ ... . . . . . . . . . ﻳﻌﻨﻲ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﻳﻨﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ ﺳﻮﭖ ﺟﻮ ﺑﻮﺩ !


    نیمه ی گمشده ی من

    نیمه ی گمشده ی من! یعنی خااااااااااااااااک تو سرت، تابستونم داره تموم میشه خبر مرگت پیدا نشدی تو! من که میدونم کی میای، وسط امتحانای ترم... زنده نیای ایشالاااااااا حلواتو بخورم...


    اما

    اگه کسی داشت ازتون تعریف می کرد بعد یهو وسطش گفت «اما» ، همون موقع یکی بزنین تو دهنش.  هم واسه خودش خوبه هم واسه خودتون


    دستفروش

    دیگه تعداد دستفروش ها تو مترو داره از تعداد مسافرها پیشی می گیره. کم مونده دندونپزشک بیاد برای عصب کشی.


    دزد

    یارو نشسته بود بغل دستم می گفت هر کی ماشین داره دزده ، هر کی خونه داره دزده ، گفتم چرا ؟ گفت چون من که دزد نیستم ندارم! این منطقش منو کشت


    هواشناسی

    سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: یکم هوای همدیگرو داشته باشید


    ﭼﺮﺍغ مودم

    ﺩﺧﺘﺮ داییم ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ : ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭﺷﻨﻪ ؟ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍﻍ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻭ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ :))


    واقعیه؟

    ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺸﻪ،  ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﺰﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻨﻦ ﺗﺎ ﺑﭽّﻪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﻩ ﻧﻤﯿﺮﻥ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺶ.  ﺍﯾﻨﺎ ﻭﺍﻗﻌﯿَﻦ ؟ ﯾﺎ ﻓُﺘﻮﺷﺎﭘﻪ ؟ ﯾﺎ ﺧﻄﺎﯼ ﺩﯾﺪ !؟


    بخاطره من

    امروز ۲ نفر بخاطره من دعواشون شده بود! ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ. ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ :( ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ ۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ ﻭﺍسم اصلا مهم نیست


    زن ميخواد

    پسري که ميره کولرو خاموش ميکنه يعني زن ميخواد دیگه...


    نیمه گمشده

    دهه نودیا هم دارن ازدواج میکنن . . . . . . . . . . . . . اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی گمشدشون میگردن 


    شغل داماد

    اقا دوماد چی کاره ان ؟ سانسورچی هستن مسابقات جهانی والیبالو سانسور می کننن :|  


    تتلو

    من یکی از اون سانسورچی هام . . . . . . آهنگ امیر تتلو در حمایت از سانسورچی ها


    اون وخ من

    زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه،  بعد من چون کنترل ازم دور بود دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !


    مزاحم تلفنی

    دختره به باباش میگه: مزاحم تلفنی دارم باباش میگه: عکستو براش بفرست دیگه مزاحمت نمیشه !!!


    مادر

    مادر است دیگر..  گاهی دلش می خواهد هنگام تک به تک با دروازبان از جلوی تلویزیون رد شود


    سینه خیز

    من تو خونه سینه خیز میرم چون اگه پاشم میگن سرپایی یه چایی بریز :))))


    ناراحتی معده

    ماه رمضون موقع نهار تازه متوجه میشی تمام اطرافیانت مریض احوالن یکی ناراحتی معده داره یکی مشکل قلبی یکی بیماری کلیوی خیلی ناراحت کنندس


    ابـروی خـر

    ابـروی خـر رو بـرداری آهـو میـشه؟؟؟ نـه خـدایــی میـشه؟؟ نـمیـشه دیـگـه... نـکُن بـرادر مـن..!! نـکـُن! :|


    آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 151
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 358
  • آی پی دیروز : 294
  • بازدید امروز : 986
  • باردید دیروز : 922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,908
  • بازدید ماه : 1,908
  • بازدید سال : 43,084
  • بازدید کلی : 1,213,366
  • سایت های دیگر ما