loading...
پارتی 92، پاتوق تفریح و سرگرمی
بخش آرایش و زیبایی
آهنگ های به روز
                                                                                   
 
تبلیغات
فروش ویژه ساق شلواری توکرکی



ساق شلواری توکرکی کاملا ضخیم مناسب فصل سرما. با رنگ مشکی و کیفیت فوق العاده عالی. مناسب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18500 تومان

تازه ترن تک عکس های عاشقانه در گالری ما
                                                                           
آخرین ارسال های انجمن
پارتی تایم بازدید : 319 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

انقدر من صبح تا شب تو نتم که

مخابرات میاد میگه من غلط کردم به شما سرویس نا محدود فروختم

دارم ورشکست میشم بوخودا

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

موندم آیفون ۶ نخرم یا گلکسی اس ۵

واقعا تصمیم گیری سخته wpml wink اس ام اس خنده دار جدید مهر ۹۳

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

ﺁﯾﻔـــــﻮﻥ ۶ ﺍﻭﻣـــﺪﻩ . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﯿـــــﻒ ﺁیینه خونمون ﺷﮑﺴــــﺘﻪ و گرنه میخریدم

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

من ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ بهم ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ﻭ میدونم ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ

ﺍﺳﺘﺮﺱ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ﮐﻪ ﻣﺒﺎﺩﺍ ﻃﺮﻑ ﺑﻔﻬﻤﻪ ﮐﻪ میدونم دﺍﺭﻩ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ^_^

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

ﻣﺪﺍﺩ ﻧﻮﮐﯽ ” ﻭ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﮐﻨﯽ ﭼﯽ ﻣﯿﺸﻪ !! ؟؟؟

.

.
.
ﺑﻌﻠﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻬﻪ ﻧﻮﮐﺎﺵ ﻣﯿﺮﯾﺰﻩ !!!!

ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺑﺎﺑﺎﺕ ﭼﻨﺪﻩ !؟؟؟؟

ﻫﯿﭽﯽ ﻧﮕﻮ !!! ﺳﺎﮐﺖ !!! ﻫﯽﯾﺴﺴﺲ

ﻣﻨﺤﺮﻑ ﻣﺒﺘﺬﻝ !!! ﻣﻔﺎﺳﺪ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ !!! ﺍﺷﺮﺍﺭ !!!

ﺷﻬﻮﺗﺮﺍﻥ

!!!! ﻏﺮﺏ ﺯﺩﻩ !!!

ﺩﺍﻋﺸﯽ

ﻣﻔﺴﺪ ﻓﯽ ﺍﻻﺭﺽ

حالا ﻧﻮﮐﺎﺭﻭ جمع کن ^_^

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

من هــــــــــــرجا باشم مامانم فقط میگه زود بیا.

مثلا زنگ بزنم با صدای یواش بگم :

مـــــــــــامان من زیر یه تریلی کوکائین گیر کردم پلیس اینجا رو محاصره کرده.

میگه:
.
.بــــاشه فقط زود بیا !!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

دانشمندی میگه:هر وقت زنت گریه میکنه میخواد خرت

کنه هر وقت هم میخنده مطمئن باش خرت کرده !

^_^

در ضمن این مطلب شامل دوست دختر شما نیز می گردد…

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

از مسولین محترم تشکر میکنم

که استفاده از عابر بانک های سطح شهر احتیاجی به فیلترشکن نداره !

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

۳ ساعته برق خونمون رفته خواهر کوچیکم(گودزیلای خانواده!!!!)

میگه احتمالا لوله ی برق ترکیده!!!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

میگما یه وقت زشت نباشه
.
.
.
.
.
.
.
“شیرین نوین”یه چند وقته آهنگ جدید بیرون نداده

من که نگرانشم…نکنه براش اتفاقی افتاده باشه؟؟؟

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

زنه بشوهرش میگه نظرت چیه واسه دهمین سالگرد ازدواجمون

یه گوسفندقربونی کنیم؟

شوهرش میگه گناه گوسفند بیچاره چیه ؟

وقتی یه خری اشتباه کرده!!!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

واسه من اهمیتی نداره که چند سالمه…
.
.
.
من هیچوقت ناخونک زدن به سیب زمینی سرخ کرده رو ترک نمیکنم :)

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

ﺭﻓـﺘـﻢ ﺩﮐـﺘـﺮ ﻣﯿـﮕﻢ ﻣﻔﺎﺻـﻞ ﺩﺳﺖ ﺭﺍﺳـﺘﻢ ﺩﺭﺩ ﻣﯿـﮑﻨـﻪ.
.
.
.
ﻣﯿﮕـﻪ لاین و وایبر رو ﭘﺎﮎ ﮐﻦ

ﺧـﻮﺏ ﻣـﯿﺸﻪ..!!

انصافا خوب دکتری بود…

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

یکی از تخصص هایی که خانم ها دارن اینه که میتونن با یه پراید هاچ بک

ترافیک صد کیلومتری تو یه اتوبان شش بانده ایجاد کنن!!!!

از نحوه این کار اطلاعی در دسترس نیست ، فقط خودشون بلدن!!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

یه پسر بچه دیدم بهش آدامس موزی دادم ناز میکنه

میگه این آدامسا بو میدن و بدمزه ن نمیخورم !
.
.
والا

وقتی ما بچه بودیم اول کاغذشو نیم ساعت لیس میزدیم بعد میرفتیم سراغ خودش !!!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

خدا خیر بده اون کسی رو که تافت رو اختراع کرد من تو تابستونا

به جای اسپری پشه کش تافت رو به پشه ها میزنم!!

لا مصبا سریع خشک میشن. شمام امتحان کنید!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

امسال دیگه فرق میکنه! نمیزارم عین سال قبل بشه! حتما میخونم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حرفی که هر سال یه هفته مونده به مدرسه به خودم میگم ^_^

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

 همه تو خارج میرن توالت عمومی

کلی امکانات داره بهترین صابونو دستمالو فشار اب تنظیم با درجه مناسب ،

تو ایران تنها خواسته ایی که همه دارن اینه که فقط در بسته بشه :|

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

گشت ارشاد :خانم این آقا با شما چه نسبتی دارن ؟؟؟؟

دختر:برام شارژ میخره!!!!!!!!!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

بهترین و امیدوارکننده ترین چراغای زندگیم…

.

.

.

۴ تا چراغای مودممه

واللهههههههه

نباشن دق میکنم ..

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

همه دنیارو گشتم تا تورو پیدا کنم
.
.
.
.
.
.
:تورو که پیدا نکردم هیچ راه خونه خودمونم گم کردم،حالا چجوری برگردم!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

مورد داشتیم دختره نمیتونسته در شاسی بلند و وا کنه بیاد بیرون!!!
.
.
.
.
.
.
تو رودروایسی گیر کرده با پسره رفته شمال….

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

یادش بخیر، بچه که بودم وقتی بعد از بابام میرفتم دستشویی، احساس مگسی رو داشتم که به توده ای از پیف پاف برخورد کرده باشه!!
فقط من اینجوری بودم یا برا شما هم پیش اومده…!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

ای دهنت سرویس….!
.
.
..
.
.اولین جمله یک ایرانی بعد از
اشاره پلیس برای توقف کردن ماشین…

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

پسره قیافش مث دوران بلوغ آمیتاپاچانه استاتوس گذاشته دوستام بم میگن تو بردپیت ایرانی
خو من خار کف دست اون دوستات ک ب تو اعتماد ب نفس میدن :/

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

مورد داشتیم
دختره رفته PES 2013 بازیکن ساخته خودش عاشقش شده!!!:|
مدیونید اگه فکر کنید دختر دایی من بوده:)

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

تا حالا هیچ زنی رو ندیدم بدون تعریف فکر کنه قیافش قشنگه! :/

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

مورد داشتیم پسره با مداد خال کوبی میکرده :/

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

هر چی بیشتر خودت رو بزنی به نفهمی بیشتر می‌فهمی.
.
جمله سنگینی بود. یه صلوات عنایت کنید، بریم سر مبحث بعد.

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

یکی از فانتزی هام اینه که مو های کامران(کامران-هومن)رو کوتاه کنم هم ببینم جه شکلی میشه هم ملت از یک نواختی در بیان…
والا…..

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

تکنیک جدید آقایون برای تماشای فوتبال مرد: بزن ۳ میخوام فوتبال ببینم
زن: دارم سریال می بینم…
مرد: جوووون زنه چه خوشگله!
زن: بیا فوتبالت رو ببین سریالش تکراریه
!!!!

 

@@@@0 اس ام اس خنده دار مهر 93 - پارتی 92 0@@@@

 

یکی دیگه از مرض هایی که دارم ، اینه که نمیتونم رو شیشه بخار گرفته چیزی نکشم :|

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر مورد پسند شماست؟
    آیا پارتی 92 مورد رضایت شماست ؟
    استاتوس های خنده دار فیس بوک


    به روز شد

    مورد داشتیم

    مورد داشتیم پسره با آرایش رفته بیرون! . . . . . . . . . خواهرش غیرتی شده، زدتش!


    ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ

    ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻗﻴﺎﻓﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﺁﺩﺍﻣﺴﻴﻪ ﻛﻪ ﺷﺘﺮ ﺟﻮﻳﺪﻩ، ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻡ، ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻗﻠﺒﺎﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ ... . . . . . . . . . ﻳﻌﻨﻲ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﻳﻨﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ ﺳﻮﭖ ﺟﻮ ﺑﻮﺩ !


    نیمه ی گمشده ی من

    نیمه ی گمشده ی من! یعنی خااااااااااااااااک تو سرت، تابستونم داره تموم میشه خبر مرگت پیدا نشدی تو! من که میدونم کی میای، وسط امتحانای ترم... زنده نیای ایشالاااااااا حلواتو بخورم...


    اما

    اگه کسی داشت ازتون تعریف می کرد بعد یهو وسطش گفت «اما» ، همون موقع یکی بزنین تو دهنش.  هم واسه خودش خوبه هم واسه خودتون


    دستفروش

    دیگه تعداد دستفروش ها تو مترو داره از تعداد مسافرها پیشی می گیره. کم مونده دندونپزشک بیاد برای عصب کشی.


    دزد

    یارو نشسته بود بغل دستم می گفت هر کی ماشین داره دزده ، هر کی خونه داره دزده ، گفتم چرا ؟ گفت چون من که دزد نیستم ندارم! این منطقش منو کشت


    هواشناسی

    سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: یکم هوای همدیگرو داشته باشید


    ﭼﺮﺍغ مودم

    ﺩﺧﺘﺮ داییم ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ : ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭﺷﻨﻪ ؟ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍﻍ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻭ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ :))


    واقعیه؟

    ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺸﻪ،  ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﺰﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻨﻦ ﺗﺎ ﺑﭽّﻪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﻩ ﻧﻤﯿﺮﻥ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺶ.  ﺍﯾﻨﺎ ﻭﺍﻗﻌﯿَﻦ ؟ ﯾﺎ ﻓُﺘﻮﺷﺎﭘﻪ ؟ ﯾﺎ ﺧﻄﺎﯼ ﺩﯾﺪ !؟


    بخاطره من

    امروز ۲ نفر بخاطره من دعواشون شده بود! ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ. ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ :( ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ ۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ ﻭﺍسم اصلا مهم نیست


    زن ميخواد

    پسري که ميره کولرو خاموش ميکنه يعني زن ميخواد دیگه...


    نیمه گمشده

    دهه نودیا هم دارن ازدواج میکنن . . . . . . . . . . . . . اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی گمشدشون میگردن 


    شغل داماد

    اقا دوماد چی کاره ان ؟ سانسورچی هستن مسابقات جهانی والیبالو سانسور می کننن :|  


    تتلو

    من یکی از اون سانسورچی هام . . . . . . آهنگ امیر تتلو در حمایت از سانسورچی ها


    اون وخ من

    زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه،  بعد من چون کنترل ازم دور بود دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !


    مزاحم تلفنی

    دختره به باباش میگه: مزاحم تلفنی دارم باباش میگه: عکستو براش بفرست دیگه مزاحمت نمیشه !!!


    مادر

    مادر است دیگر..  گاهی دلش می خواهد هنگام تک به تک با دروازبان از جلوی تلویزیون رد شود


    سینه خیز

    من تو خونه سینه خیز میرم چون اگه پاشم میگن سرپایی یه چایی بریز :))))


    ناراحتی معده

    ماه رمضون موقع نهار تازه متوجه میشی تمام اطرافیانت مریض احوالن یکی ناراحتی معده داره یکی مشکل قلبی یکی بیماری کلیوی خیلی ناراحت کنندس


    ابـروی خـر

    ابـروی خـر رو بـرداری آهـو میـشه؟؟؟ نـه خـدایــی میـشه؟؟ نـمیـشه دیـگـه... نـکُن بـرادر مـن..!! نـکـُن! :|


    آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 129
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 294
  • بازدید امروز : 676
  • باردید دیروز : 922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,598
  • بازدید ماه : 1,598
  • بازدید سال : 42,774
  • بازدید کلی : 1,213,056
  • سایت های دیگر ما