loading...
پارتی 92، پاتوق تفریح و سرگرمی
بخش آرایش و زیبایی
آهنگ های به روز
                                                                                   
 
تبلیغات
فروش ویژه ساق شلواری توکرکی



ساق شلواری توکرکی کاملا ضخیم مناسب فصل سرما. با رنگ مشکی و کیفیت فوق العاده عالی. مناسب برای استفاده در مهمانی ها و مجالس. بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 18500 تومان

تازه ترن تک عکس های عاشقانه در گالری ما
                                                                           
آخرین ارسال های انجمن
پارتی تایم بازدید : 183 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

چگونه از احساسات واقعی یک مرد سر دربیاوریم؟
مرها معمولا در ابراز احساسات ضعیف هستند. منظورم این نیست که نمی‌توانند درباره احساساتشان صحبت کنند – منظورم آن است که این ما زنان هستیم که بیشتر اوقات نمی‌توانیم به آنها فکر نکنیم. احساسات، بویژه نوع عاشقانه آن، برای ما مثل موسیقی است که در آسانسور پخش می‌شود. صدای آن را به آرامی در پشت سرمان می‌شنویم، اما بیشتر اوقات، آن را گوش نمی‌دهیم.

به همین دلیل، من هم از آن دسته زنانی هستم که تلاش می‌کنند تا سر از احساسات واقعی یک مرد دربیاورند و این در حالی است که او حتی تصورش را هم نمی‌کند. مطمئنا، او نیز امروز صبح سرشار از عواطف و احساسات بوده است، اما سرش آنقدر به پاسخگویی به تلفن‌ها و کارهایش گرم شده است که فرصتی برای توجه به این موضوع پیدا نمی‌کند.

ولی خانم‌ها، نگران نباشید؛ هنوز جای امیدواری هست. چرا که حتی اگر مرد شما این فرصت را ندارد که فورا عشقش را به شما ابراز کند، و بگوید که تا چه حد شیفته شما می‌‌باشد، نشانگر عشقی است که نسبت به شما دارد. به این نشانه‌ها توجه کنید:

فرستادن پیامک‌های بامزه
فرستادن پیش‌پا افتاده‌ترین و مسخره‌ترین پیامک‌ها از جانب او نشان می‌دهد که مست عشق است. به عنوان مثال، وقتی به شما پیام می‌دهد که «دارم خرمالو میخورم» در حالی که شما از خرمالو متنفرید، یا «همین الان گربه ای را دیدم که شکل تو بود»، در واقع منظورش این است که «یادم هست که تو خرمالو دوست نداری،» و «برایم هم اصلا مهم نیست که گربۀ تو از مردها بدش می‌آید.» همچنین دارد می‌گوید، «ای کاش همین الان تو، و آن گربه زشتت، اینجا پیش من بودید.»

دایماً به شما زنگ می‌زند
مردها تنها به سه دلیل گوشی تلفن را برمی‌دارند: (۱) برای انجام کاری، (۲) در مواقع اورژانسی، یا (۳) شنیدن صدای کسی. و اگر شما همکار او یا تلفنچی اورژانس نیستید، پس فقط می‌خواهد صدای شما را بشنود. و این یکی دیگر از نشانه‌های واقعی عاشق شدن است.

دیگر پیامک نمی‌فرستد
دخترها زمانی پیامک ارسال می‌کنند که جوابی دریافت کنند، درست است؟ پس اگر دختر مورد علاقه شما دیگر برایتان پیامکی نمی‌فرستد، مفهومش آن است که شما پاسخ پیامک‌های او را نداده‌اید و یا اعتراض کرده‌اید. مثلا پسری که نامزدش آخر شب برایش پیامک‌های بامزه می‌فرستاد یکبار از خستگی چنین پیامکی را در جواب فرستاده بود: «تا چشمانم گرم خواب می‌شود، صدای پیامک‌های تو می‌آید. بس کن دیگر، فردا صبح باید بروم سرکار.» حواستان باشد. اگر خواستید چنین پیامکی برای نامزدتان بفرستید بهتر فاتحه رابطه‌تان را بخوانید.

به نظرت چی خوبه؟
«به نظرت روی کارت تولد مادرم چی بنویسم؟» « به نظرت کفشام به این شلوار میاد؟» «به نظرت کدام رنگ ژاکت خوبه برای پدرم بخرم؟» پسرها چنین سوالاتی را تنها زمانی می‌پرسند که هورمون‌های عشقشان لبریز شده باشد.

از دوستانش می‌شنوید که لحظات سختی را می‌گذراند
هیچکس بهتر از شما نمی‌داند که نامزدتان از همه دوستانش بهتر است. پس توجه کنید: مثلا اگر شنیدید که می‌گویند جدیدا چقدر رفتارش بد شده، یا چیزی در این راستا که بر علیه او گفته می‌شود، در واقع دوستانش دارند از تغییرات رفتاری صحبت می‌کنند که شما متوجه آن نیستید. بنابراین از دوستان بی‌مخ نامزدتان متشکر باشید چرا که حالا دیگر خوب می‌دانید که دست عشق‌تان را بدجوری توی پوست گردو گذاشته‌اید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام مطالب بیشتر مورد پسند شماست؟
    آیا پارتی 92 مورد رضایت شماست ؟
    استاتوس های خنده دار فیس بوک


    به روز شد

    مورد داشتیم

    مورد داشتیم پسره با آرایش رفته بیرون! . . . . . . . . . خواهرش غیرتی شده، زدتش!


    ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ

    ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻗﻴﺎﻓﺶ ﺷﺒﻴﻪ ﺁﺩﺍﻣﺴﻴﻪ ﻛﻪ ﺷﺘﺮ ﺟﻮﻳﺪﻩ، ﺑﻌﺪ ﭘﺴﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻡ، ﻣﻮﺍﻇﺐ ﻗﻠﺒﺎﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﻦ ... . . . . . . . . . ﻳﻌﻨﻲ ﺍﺳﻬﺎﻝ ﺍﮔﻪ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺲ ﺍﻳﻨﻮ ﺩﺍﺷﺖ ﺍﻻﻥ ﺳﻮﭖ ﺟﻮ ﺑﻮﺩ !


    نیمه ی گمشده ی من

    نیمه ی گمشده ی من! یعنی خااااااااااااااااک تو سرت، تابستونم داره تموم میشه خبر مرگت پیدا نشدی تو! من که میدونم کی میای، وسط امتحانای ترم... زنده نیای ایشالاااااااا حلواتو بخورم...


    اما

    اگه کسی داشت ازتون تعریف می کرد بعد یهو وسطش گفت «اما» ، همون موقع یکی بزنین تو دهنش.  هم واسه خودش خوبه هم واسه خودتون


    دستفروش

    دیگه تعداد دستفروش ها تو مترو داره از تعداد مسافرها پیشی می گیره. کم مونده دندونپزشک بیاد برای عصب کشی.


    دزد

    یارو نشسته بود بغل دستم می گفت هر کی ماشین داره دزده ، هر کی خونه داره دزده ، گفتم چرا ؟ گفت چون من که دزد نیستم ندارم! این منطقش منو کشت


    هواشناسی

    سازمان هواشناسی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: یکم هوای همدیگرو داشته باشید


    ﭼﺮﺍغ مودم

    ﺩﺧﺘﺮ داییم ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ﺍﯼ ﺩﯼ ﺍﺱ ﺍﻝ ﻣﻦ ﻧﯿﻤﯿﺮﻩ ﺗﻮ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟ ﺑﺶ ﻣﯿﮕﻢ : ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺮﺍﻏﺎ ﺭﻭﺷﻨﻪ ؟ ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍﻍ ﺍﺗﺎﻗﻢ ﻭ ﻣﻬﺘﺎﺑﯽ ﺁﺷﭙﺰﺧﻮﻧﻪ :))


    واقعیه؟

    ﺍﯾﻦ ﻓﯿﻠﻤﺎ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﻓﺮﺯﻧﺪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺸﻪ،  ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺑﺎﺑﺎﺵ ﻣﯿﺰﻥ ﺩﺭ ﻣﯿﺰﻧﻨﻦ ﺗﺎ ﺑﭽّﻪ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﻧﺪﻩ ﻧﻤﯿﺮﻥ ﺗﻮ ﺍﺗﺎﻗﺶ.  ﺍﯾﻨﺎ ﻭﺍﻗﻌﯿَﻦ ؟ ﯾﺎ ﻓُﺘﻮﺷﺎﭘﻪ ؟ ﯾﺎ ﺧﻄﺎﯼ ﺩﯾﺪ !؟


    بخاطره من

    امروز ۲ نفر بخاطره من دعواشون شده بود! ﻫﺮﺩﻭﺷﻮﻥ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻦ ﻣﻨﻮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ. ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺴﯽ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﻣﻬﻢ ﺑﺎﺷﻢ :( ﺣﺎﻻ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﻋﻮﺍ ﺑﯿﻦ ۲ ﺗﺎ ﺭﺍﻧﻨﺪﻩ ﺗﺎﮐﺴﯽ ﺑﻮﺩ ﻭﺍسم اصلا مهم نیست


    زن ميخواد

    پسري که ميره کولرو خاموش ميکنه يعني زن ميخواد دیگه...


    نیمه گمشده

    دهه نودیا هم دارن ازدواج میکنن . . . . . . . . . . . . . اما دهه شصتیا هنوز دارن دنبال نیمه ی گمشدشون میگردن 


    شغل داماد

    اقا دوماد چی کاره ان ؟ سانسورچی هستن مسابقات جهانی والیبالو سانسور می کننن :|  


    تتلو

    من یکی از اون سانسورچی هام . . . . . . آهنگ امیر تتلو در حمایت از سانسورچی ها


    اون وخ من

    زنه از کوبا تا فلوریدا صد مایل شنا کرده که پیام صلح و دوستى رو به جهانیان برسونه،  بعد من چون کنترل ازم دور بود دیشب با تلوزیون روشن خوابیدم !


    مزاحم تلفنی

    دختره به باباش میگه: مزاحم تلفنی دارم باباش میگه: عکستو براش بفرست دیگه مزاحمت نمیشه !!!


    مادر

    مادر است دیگر..  گاهی دلش می خواهد هنگام تک به تک با دروازبان از جلوی تلویزیون رد شود


    سینه خیز

    من تو خونه سینه خیز میرم چون اگه پاشم میگن سرپایی یه چایی بریز :))))


    ناراحتی معده

    ماه رمضون موقع نهار تازه متوجه میشی تمام اطرافیانت مریض احوالن یکی ناراحتی معده داره یکی مشکل قلبی یکی بیماری کلیوی خیلی ناراحت کنندس


    ابـروی خـر

    ابـروی خـر رو بـرداری آهـو میـشه؟؟؟ نـه خـدایــی میـشه؟؟ نـمیـشه دیـگـه... نـکُن بـرادر مـن..!! نـکـُن! :|


    آمار سایت
  • کل مطالب : 639
  • کل نظرات : 194
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 286
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 294
  • بازدید امروز : 339
  • باردید دیروز : 922
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,261
  • بازدید ماه : 1,261
  • بازدید سال : 42,437
  • بازدید کلی : 1,212,719
  • سایت های دیگر ما